Kartonger på tralle

Frakt og levering

Her finner du informasjon om frakt og levering av varer kjøpt på www.apotek1.no

Kontakt kundeservice dersom du ikke finner svar på spørsmålet ditt her.

  • Hent i apotek

    For å finne apoteket du ønsker søk på sted eller velg "Finn nærmeste apotek".

    Bestiller du henting i et av våre apotek sjekker vi om apoteket har varen på lager. Hvis du har kjøpt reseptvarer vil apoteket bestille varene du ønsker. Hvis du ikke har resept kan du kun velge "Hent i apotek" hvis apoteket har varen på lager.

    Du får melding på sms og mail når varene dine er klare for henting.

  • Hva betaler jeg for frakt?

    I perioder tilbyr vi fri frakt til alle, men som oftest er dette hvis du handler over en viss sum (450,- per nå). Utover dette koster frakt følgende:

    Du får opp gyldige fraktalternativer etter å ha logget deg inn eller etter at du har fylt inn leveringsadresse. Det betyr at systemet også sjekker hvilke leveringsmetoder som er tilgjengelig på postnummeret du har lagt inn.

    Du betaler heller ikke noe for å hente varene i et av våre apotek.

  • Hvor raskt får jeg det jeg har bestilt?

    Bestiller du før kl.12 sendes vanligvis varene fra oss samme dag. Fraktpriser og tilgjengelige leveringsmåter beregnes automatisk basert på hvilke varer du bestiller og hvor de skal sendes. Alle leveringstider er veiledende og kan avvike noe i forbindelse med høytider og helligdager. 

  • Jeg har skrevet noe feil i adressen min - kan dere rette dette før varene sendes ut?

    Dersom noe er feil i navn eller leveringadresse kan vi vanligvis rette dette før vi sender ut det du har bestilt.

    Send en mail til kundeservice.nettapotek@apotek1.no så raskt som mulig med bestilingsnummeret ditt. Merk at de endrede opplysningene ikke vil synes i leveringsbekreftelsen da denne sendes ut automatisk.

    Dersom du har registrert deg som kunde bør du også oppdatere opplysningene du har registrert deg med slik at opplysningene blir riktig neste gang du handler.

  • Sender dere varer ut av landet?

    Vi kan bare sender varer til adresser i Norge, inkludert Svalbard.

  • Hvordan pakker dere inn det jeg har bestilt?

    Alle pakker sendes i diskret emballasje uten logo. Adresseetiketten vil være merket med vår avsenderadresse i tilfelle noe må returneres. Alle som jobber med bestilling, pakking og kundeservice hos www.apotek1.no er underlagt taushetsplikt.

  • Hvor er det jeg har bestilt?

    Hvis pakken din ikke kan leveres til avtalt tid vil vi informere deg om dette så snart vi får kunnskap om forsinkelsen.

    Hvis forsendelsen din er sendt som pakke kan du spore pakken ved hjelp av sporingsinformasjon mottatt i e-post fra oss. Kontakt www.apotek1.no's kundeservice ved eventuelle spørsmål angående leveringstider. Oppgi alltid bestillingsnummer så får du raskest mulig hjelp.

  • Lenken med sporingsinformasjon virker ikke - hva gjør jeg?

    Vi sender deg en leveringsbekreftelse når varene er pakket og klargjort for utsendelse fra oss. Sporingslenken vil først være aktiv når varen er registrert hos Posten/Bring. Dette skjer vanligvis samme dag som du får leveringsbekreftelsen.

  • Hvor sendes varene fra?

    Alle varer sendes fra hovedlageret til Apotek 1 på Skårer like utenfor Oslo.