Illustrasjonsbilde: Abonnement på apoteksvarer

Ofte stilte spørsmål om abonnement

Bruker du de samme produktene fast? Nå kan vi i Apotek 1 tilby en enklere hverdag for deg. Med abonnement på apoteksvarer hos oss, får du levert det du trenger til rett tid, slik at du ikke går tom. Her er svar på noen spørsmål om det å opprette et abonnement hos Apotek 1.

  • Hva innebærer det å inngå et abonnement?

    Et abonnement innebærer at du avtaler fast levering av produkter fra Apotek1. Det apoteket du velger å inngå avtale om abonnement med vil ta kontakt med deg og avklare hvilke produkter du ønsker fast levering på, hvor ofte du ønsker levering og om du ønsker å hente på apotek eller få levering på postkontor/post-i-butikk eller hjem på døra. Apoteket vil trenge informasjon om ditt fødsels- og personnummer for å sikre at abonnementet knyttes til en unik person. Apoteket vil også trenge informasjon om navn, telefonnummer, e-post og adresse. Apoteket vil sende deg informasjon på SMS når abonnement er opprettet, når produkter er klare for henting og eventuelt påminnelse dersom det er behov for fornyelse av resept. Produkter i abonnement betales gjennom faktura som sendes med forsendelsen din, eller ved å betale i apoteket om du henter på nærmeste Apotek1.”

  • Hvordan kan jeg starte et abonnement?

    Du kan be om å få startet et abonnement enten ved å huke av for dette ved bestilling av produkter på www.apotek1.no, eller du kan henvende deg direkte i et av våre apotek. Dersom du huker av for at du ønsker abonnement ved bestilling på nett, vil det lokale apoteket kontakte deg for nødvendige avklaringer.

  • Hvordan kan jeg endre abonnementet mitt?

    Du må ta kontakt med det apoteket hvor du har inngått avtale om abonnement for å avtale endringer i abonnementet, for eksempel dersom du ønsker å endre hvilke eller antall produkter du abonnerer på, endre leveringsmåte eller dersom du ønsker å justere hyppigheten på levering. Du kan også kontakte kundeservice på telefon 815 00 240 (mandag-fredag 08:00-16:00).

  • Hvordan kan jeg stoppe abonnementet mitt?

    Du må ta kontakt med det apoteket hvor du har inngått avtale om abonnement for å stoppe ditt abonnementet.Hvis neste forsendelse alt er klargjort og sendt ut må denne betales for før abonnementes sies opp.

  • Hva koster det å ha abonnement?

    Det koster ikke noe ekstra å ha abonnement, du betaler kun for produktene og eventuelle fraktkostnader. Prisen for varer og frakt er de til enhver tid gjeldende prisene vi tar for produktene, og den kostnaden som evt påløper for frakt av varene dine. Henter du i nærmeste Apotek 1 vil det ikke være noen fraktkostnad.

  • Hvordan får jeg beskjed om at produktene jeg har abonnement på er klare for levering?

    Du vil motta SMS fra apoteket når det er klart for ny levering.